joi, 29 noiembrie 2012

J'ADR










                                                  Anna Dello Russo
                                     My favourite IT-girl

           Am descoperit-o in urma cu cativa ani, printr-o intamplare fericita, zic eu, pe un blog caruia i-am ramas fidela si in ziua de azi.
           Este tipul de femeie care nu trece neobservata pe strada, desi este criticata prin simplul fapt ca la varsta de 50 de ani ii atarna inestetic pielea pe membrele inferioare (sa fim seriosi... Madonna parca este facuta din plastilina).
           Majoritatea o recunosc ca fiind cea care a facut designul accesoriilor de la H&M, in schimb cei din lumea modei o stiu ca femeia care nu poarta niciodata aceeasi vestimentatie de 2 ori, avand un apartament la Milano in care-si tine majoritatea pieselor vestimentare (doar le primeste free).
          Creatorii de moda "se bat" ca ea sa le poarte tinutele avand un impact puternic asupra tinerilor si mai ales asupra vedetelor, acestea incercand sa "sustraga" cate ceva de la extravaganta ADR.(Rihanna, Lady Gaga...)
           Sa nu va imaginati ca este o frumusete rara, insa pe mine m-a atras caldura cu care vorbeste despre haine si incaltamine (4000 de perechi...hell yeah!!).
           "I always say invest in the shoes more than the clothes. You can be naked with a great pair of shoes."- ADR   Sunt total de accord, dar eu fiind purtatoarea unor incaltari nu mai mari de 34 este un adevarat chin in a-mi gasii ceva pentru piciorusele mele de printesa.
      

                                                                   Pupici,
                                                                        Andreea  
                
 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu