miercuri, 21 noiembrie 2012

why?!

                                               



                                     Why do I choose CHANEL?

       Este foarte simplu. Imaginatia mea bogata si plina de fantezii a ales ca Chanel sa fie mama caselor de moda. Cine nu si-ar dori sa aiba sau macar sa atinga o bucatica dintr-un Chanel adevarat?
        Incerc de un an sau chiar mai mult sa citesc biografia acestei minunate femei, dar autorul a facut in asa fel incat sa ma plictiseasca si sa ma faca sa citesc inca o data si inca o data abia primele capitole...
         In schimb, parerea mea despre LBD nu este aceeasi cu a publicului si am sa va explic si de ce nu sunt de acord cu aceasta "uniforma a femeilor cu bun gust". Din ce am citit, in primele cateva capitole (Iisuse!) copilaria avuta a fost una plina de suferinta si nepasare. Practic Coco purta aceasta rochita ca un omagiu, daca-l pot numi asa, adus suferintei. A insuflat dorinta de a purta si de a nu se deosebi atat ea cat si femeile aflate in aceasta "tortura", pentru a-si ascunde gandurile cat si trairile sufletesti dar si psihice. O rochita accesorizata corect, dar si transmisa femeilor (ca doar o femeie nu se imbraca niciodata pentru un barbat ci pentru celelalte femei) cu perechea potrivita de conduri te poate salva din orice "rahat" sau cum spune prietena mea C. "o poti folosi oricand esti lipsita de inspiratie" si ea o mare fana a casei de moda.
      Anyways...
      Un lucru care ma intriga de cateva saptamani este parfumul scos de Nina Ricci "Mademoiselle". Asa ca pe aceasta micuta casa de moda o consider o mare chinezarie "ieftina" si neinspirata. 
      M-am cam plictisit, ma doare spatele, m-am enervat putin si cred ca v-ati plictisit si voi. Daca o sa ma prinda dragul sa ma reapuc de carte o sa vi-o povestesc...insa pana atunci e cale lunga.
    

                                                                                                  Pupici,
                                                                                                          Andreea

                                                                                                        

       
          
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu