vineri, 23 noiembrie 2012

K.L.

 




                                                                   Big day!!


              Ieri, dupa o lunga si obositoare zi , la care am fost nevoita sa asist la o mica tortura constand intr-un curs total neinteresant si plictisitor predat de fata celei mai "iubite" profesoare din facultatea la care incerc sa studiez + un stagiu plin de colonoscopii si endoscopii (rahat + saliva la greu) am ajuns acasa si mi-am gasit pe birou noii mei ochelari de vedere. Aleluia!! Evrika!! Nu mai sunt oarba, insa am primit o noua porecla de la bineinteles prietena mea C. care nu putea sa-mi zica altfel decat "aragaz cu 4 ochi". O accept  asa cu toate defectele ei (glumesc, e perfecta)
               Daca ieri am vorbit despre Chanel, sa vorbim putin despre un citat pe care marele Karl Lagerfeld l-a postat pe www.karl.com si anume "I think tattoos are horrible. It's like living in a Pucci dress full-time." Intradevar rochiile Pucci nu sunt chiar pe placul meu, insa mi se pare afirmatia putin deplasata. Sfatul meu este ca dl. Karl sa-si tatueze costumul si ochelarii, asa ar scapa de o grija zilnica. In rest toata stima. Este elegant, cool si parca nu imbatraneste.
                                         who doesn't love this picture?

               Acum ma voi face frumusica si voi pleca la club.



                                                         Pupici,
                                                               Andreea.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu