sâmbătă, 8 decembrie 2012

Some bullshit..








     In urma cu cateva saptamani m-a invitat prietena mea I. la o cana cu vin fiert (pahar suna cam ciudat)...anyways...Cum priveam noi plictisite la TV ii suna telefonul. La capatul firului un "tanar" ce-si dorea sa aiba varsta de 22 de ani ne roaga frumos sa nu vorbim urat ca e putin cam recalcitrant.
      L-am inregistrat, dar bineinteles ca telefonul meu da rateuri... Asa ca va trebui sa va puneti pofta'n cui pentru ca nu veti putea sa-i ascultati vocea suava si raraita.
     I. s-a autointitulat Larisa, un nume ales special pentru glasciorul sau. Cum va puteti imagina Alexandru Constantin (asa s-a prezentat) s-a indragostit de prietena mea dupa 2 zile in care au vorbit cel putin 2 ore, (ca na... baiatul e pe cosmote si avea 3000 de minute) si ea la randul ei un personaj in varsta de 36 de ani gravida, casatorita, dar si maltratada de sot. 
      Lui A.C. i s-a facut mila de ea si i-a promis ca-i trimite 500 euro ca sa divorteze, ca doar lucrase 6 luni in Spania si facuse 15000 de euro din care si-a cumparat un BMW seria 3 si si-a facut si casa (foarte haios!). In fine, cert e ca baiatul era dus si suferea dupa o fata al carei nume il schimba in fiecare seara si mai avea si un prieten pe nume Laurentiu cu care se cerata in momentul in care uita ca vorbeste la telefon, pentru cine credeti? Pentru Larisa. Saracul Laurentiu parea mai cerebral...
      De Sf. Andrei am primit un inel de la prietenul meu...Ma marit?! Dupa cum va imaginati a fost un soc pentru mine... Eu care sunt total impotriva casatoriei. Normal ca a fost o glumita(cred). M-a asigurat ca este doar un inel ce simbolizeaza faptul ca suntem impreuna de atatia ani si in plus cand te deranjeaza cineva e suficient sa arati inelul si ai scapat.
     Acum va trebui sa ma imbrac pentru ca Ovidiu Buta(big fan!!) si-a sfatuit fanele sa fie calme si sa faca un mic shopping.
     PS: Baieti exista penseta si pentru voi. E urat sa aratati ca Ed cel cu o spranceana(ed, edd si eddy).



                                                              Pupici,
                                                                   Andreea
      


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu