marți, 18 decembrie 2012

phone, book






                                             The Phone -  The Book


      Ieri mi-am achizitionat telefonul visurilor mele. Un fabulous BB bold 9900 pe care mi-l doream din tot sufletul de cand l-am vazut prima data. Fiind un BB mai nimeni nu stie sa-l utilizeze. Tot ieri am si avut o problema cu el si anume nu-mi mergea Wi-Fi'ul. Asa ca l-am dus la niste baieti ce reparau telefoane. Toate bune si frumose... Am asteptat 3 ore in care m-am umplut de nervi, iar baietii m-au chemat azi crezand ca telefonul avea nevoie de un nou soft. Un rahat total!! Toata noaptea nu am putut dormi din cauza minunatiei...si cum noaptea este cel mai bun sfetnic m-am trezit croita sa-mi rezolv singura problema. Si ghici ce? Am rezolvat-o!! Foarte simplu si frumos.
       Daca aveti un BB nu mergeti la baietii care repara telefoane. Nu-si dau interesul si vor sa-ti ia bani pentru nimic. La cat am umblat ieri prin el, azi ma pot numi experta.

     NEXT

     Tot ieri am primit "cartea". Si prin carte ma refer la "The little dictionary of fashion"- Christian Dior. O carte ce te invata tot ce trebuie sa stii despre moda.



    

    PS:Azi am facut bradul...Obligata de mama... Eu voiam doar sa mananc linistita o portocala...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu